wtorek, 24 stycznia 2012

 

Przeczytaj znowu


Wszystko na tym świecie jest tak delikatne i kruche
Jednak to co jest najpiękniejsze pozostaje
niewidzialne

 


Przeczytałam znowu (kolejny już raz, ale naprawdę jednym tchem) 
ALCHEMIKA... 
słuchając przy tym Mozarta... 
koncertu na skrzypce i fortepian... 

Słowa Coelho i muzyka Mozarta... 
wspaniałe uzupełnienie... 
wędrowałam wraz z pasterzem w poszukiwaniu
i
i sensu szukania... 
i celu marzeń... 
i cudu serca, które jest we mnie...

To książka o tęsknocie za Bogiem... 
szukaniem Boga, który jest celem i sensem wszystkiego... 
który jest tuż obok, jeśli tylko zechcesz GO zobaczyć, poczuć, dotknąć...

To opowieść o człowieku, 
który podążając za własnym marzeniem 
odnajdzie też siebie, swoje serce, 
cel i sens wszystkiego co go otacza...

Przeczytaj znów Alchemika...

NIEDZIELNE POPOŁUDNIE 

Niedzielne popołudnie z muzyką 
Sprawia, że znów doceniam zmysł słuchu
Zatapiam się w dźwiękach, które koją i leczą moje serce
Czuję w całym ciele otaczające mnie muzyczne fale
A świat wydaje się być taki piękny...

Komentarze:

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]





<< Strona główna

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subskrybuj Posty [Atom]